Poptávka servisu

    Nahlášení závady

    Nahlášení potřeby servisního zásahu či údržby je možno provádět přes webový formulář výše anebo prostřednictvím naší servisní linky +420 606 621 247, které jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

     

    Základní reakční doba servisu je max. do 48 hodin od nahlášení problému. V rámci servisní smlouvy jsme schopni garantovat také výjezdy do 24 hodin, případně i méně – toto však záleží vždy na individuální domluvě se zákazníkem, případně na uzavřené servisní smlouvě.

     

    Díky tomu, mimo běžnou pracovní dobu, drží vždy určení technici pracovní pohotovost a jsou tak připraveni kdykoliv vyjet řešit problémy, které u Vás mohou nastat.

    Naše servisní oddělení

    Jsme tým vyškolených odborníků přes značící technologie a automatizaci.

    Práce nám není cizí, což potvrzují více než dvacetileté zkušenosti v rámci servisu nejrůznějších značících technologií a řešeních na míru, které jsme našim zákazníkům dodali v rámci České i Slovenské republiky.

    Servisní team má přes 10 servisních techniků, kteří jsou pro Vás rozmístění po celé České republice tak, aby byla dojezdová vzdálenost vždy co možná nejkratší a my tak mohli rychle reagovat na Vaše potřeby. Z tohoto důvodu jsou servisní střediska umístěna v Praze, Brně a Ostravě.

    V sídle společnosti LIFTEC v Praze pak máme dalších několik zaměstnanců, kteří zajišťují podporu servisu a obchodu. Tito kolegové, znají do šroubku všechna zařízení v našem portfoliu a v případě potřeby jsou napojeni přímo na naše zahraniční dodavatele, aby případné problémy mohli řešit v nejkratším možném termínu a zákazníkům tak byla zachována kontinuita výroby a my tak mohli dostát našemu heslu: ,,Rozdíl je v přístupu!  

    Jak pracujeme

    Servisní technici jsou vždy vybavení základní sadou náhradních dílů pro naše zařízení, v případě potřeby jsme schopni zajistit expresní dodání dílů přímo od výrobce. Náš tým se pravidelně účastní interních školení i školení u dodavatelů za účelem zvyšování kvalifikace a sdílení zkušeností nasbíraných při opravách a instalacích zařízení. To zvyšuje kvalitu a efektivitu našich servisních zásahů a šetří peníze našim zákazníkům. Při opravách a provozních údržbách používáme výhradně originální náhradní díly doporučené výrobcem.

    Co servisujeme?

    Lasery

    • AB Mark
    • Tykma Electrox
    • Datalogic
    • Panasonic
    • KBA
    • Macsa
    • Koenig and Bauer


    Inkoustové tiskárny – CIJ

    • Koenig and Bauer


    Termotransferové tiskárny a moduly

    • CAB
    • Carl Valentin
    • Koenig and Bauer

    Aplikátory etiket

    • Arca
    • CAB
    • Carl Valentin


    Mikroúderové a rycí zařízení

    • Couth


    HRP tiskárny

    • TOPJET
    • Tiflex


    DOD tiskárny

    • Zanasi

    TIJ tiskárny

    • Anser


    Průmyslové odsavače

    • Purex
    • Bofa
    • TBH


    Průmyslové podavače UDA

    • Koenig and Bauer
    • Widerange

     

    Další služby

    • Garance zápůjčky náhradního stroje po dobu opravy
    • Rovnoměrné rozložení plateb za provozní údržby po dobu celého roku
    • Preventivní výměny opotřebitelných ND za účelem minimalizace neplánovaných odstávek výroby
    • Pravidelné návštěvy servisního technika pro eliminaci chyb způsobených obsluhou zařízení
    • Školení zaměstnanců provozovatele značících zařízení
    • Alternativou k servisní smlouvě jsou pro nové stroje servisní balíčky.
    • Balíčky obsahují podle typu mimo jiné:
      • servisní podporu 24/7
      • podporu po telefonu
      • slevy na opravy a provozní údržby
      • bezplatnou zápůjčku náhradního stroje po dobu opravy
      • prioritní dodávku spotřebních materiálů v případě nouze
      • proškolení obsluhy zařízení a další výhody.

    Servisované značky

    Koenig and Bauer, Abmark, Tykma Electrox, Datalogic, Couth, CAB, Carl Valentin, Arca, Panasonic, Macsa, Topjet, Tiflex, Anser, Purex, Bofa, TBH, Zanasi